søndag 20. januar 2013

Back in bissniss...

Vi prøver igjen :) nytt år og greier. Og nå har jeg bestemt meg for å ikke fokusere så veldig på vekta... jo, det har jeg forsåvidt prøvd før. Men nå skal vi fokusere på HELSE :D Og bivirkningen vil jo selvsagt bli vektnedgang, uten hysteri :)

Men kanskje blir jeg litt fanatisk... det er  litt vanskelig å styre synes jeg. Når man er motivert, er det jo så lett å gjøre alle tingene superriktig, og jeg føler jo ikke at jeg overdriver når jeg holder på, men kanskje er det derfor jeg ikke klarer å holde på det over tid? Aner ikke... men jeg er i alle fall inne i en god periode nå, og tenkte å se om jeg fikk bloggen oppe å gå igjen, så her  kommer litt bilder fra siste par ukers sunne tilværelse:


Kotelett, med brun ris og ovnsbakt løk, gulrot og erter.


Ovnsbakt laks,  med ovnsbakt gulrot, løk og erter, samt potet og ekstra lettrømme.


4 halve skiver, med godt pålegg, 1 kiwi og et halvt eple.


Pannestekt torskefilet, med fiskekrydder, langstekt løk, revet gulrot, alfaalfaspirer, persille, stekte cherrytomater, balsamicoeddik og mandelpotet.


2 skiver med sunt og godt pålegg, gulrot og et halvt eple.


Kyllinglår, maiskolbe, salat av hjertesalat, agurk, paprika, sjarlottløk, avokado, alfaalfaspirer og cherrytomat.


Hjemmebakte knekkebrød!!


Grovt brød med majones, reker, sitron og persille. 


Biffsalat :D


Stekt seibiff, langstekt løk, revet gulrot og mandelpotet.


Hjemmebakte knekkebrød med kokt egg, kaviar, cherrytomater, og persille. Og ett med grov leverpostei og rødbeter. Agurk og kiwi :)


Deilig matpakke!! Hjemmebakte knekkebrød, vellagret hvitost, kokt skinke, paprika, agurk, sukkererter, cherrytomater, gulrot, nøtteblanding uten salt :) + en kopp te til :)


Kyllinggryte, med bønner, squash, paprika og løk. Brun ris, salat og alfaalfaspirer. Bbqsaus til.


Yammi thaiwok med Biff


Thaiwok, servert med fersk koriander, brun ris og lime. 


Økologisk grovbrød fra Godt Brød, med kokt skinke, vellagret norvegia, paprika og persille. 


Også brød fra Godt Brød, Muslibrød!! Nam! Med ruccola, fenalår, økologisk brie, alfaalfaspirer og cherrytomat. Skikkelig snaddermat :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar