onsdag 23. januar 2013

En helt vanlig onsdag :)

I dag startet jeg dagen med 1 liten byggbrødskive med soft light, grov leverpostei og rødbeter + 1 glass skummet melk til.

Etter et par timer ble jeg sulten, så jeg laget meg en skål med økologiske havregryn med banan og ekstra lettmelk.

Ikke noe spennende å ta bilder av.. hehe... blir liksom det samme hele tiden. Men da jeg kom hjem laget jeg meg en muslibrødskive, av det brødet jeg kjøpte på fredag, og det smakte like godt enda!! Helt utrolig... Som pålegg ble det soft light, ruccola, fenalår, økologisk brie, alfaalfaspirer og cherrytomater. Vann til drikke :) Litt sukkererter til + en bit mørk sjokolade 86% til dessert. 


Til middag prøvde jeg ut litt nytt i dag også :) Kyllingfilet surret i bacon, kjapt stekt i panne, og deretter over i ildfastform, så freste jeg opp litt brokkoli, gulrot, en rødløk og cherrytomater. Stekte ferdig i ovn, mens jeg kokte søtpotet :D laget mos av det, sammen med salt, pepper og en liten fløteskvett. Det ble helt utrolig godt!!




Ikke så supersunt, men veldig veldig godt :) Pga alt deilig tilbehør klarte vi bare en halv kyllingfilet hver :) 

Som et lite mellommåltid, evt lystpånoe måltid spiste jeg to hjemmelagde knekkebrød med en babybelost :)






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar