tirsdag 22. januar 2013

Ikke daglig oppdateringer lenger..

På grunn av at jeg ikke har en skikkelig pc, vil jeg ikke komme med daglige oppdateringer lenger, og ei heller på samme måte som før. Det blir et innlegg i ny og ne, og jeg kommer ikke til å skrive klokkeslett og akkurat hva jeg spiser. Jeg kommer til å fokusere på å spise hjemmelaget, sunn mat, og masse frukt og grønt. Jeg kommer til å ta bilder når jeg husker det, så legger jeg ut når jeg har anledning :)

I dag har dagen vært omtrent slik:

Frokost: 1 skål med økologisk havregryn med blåbær, banan og ekstra lettmelk.

Lunsj: 3 hjemmebakte knekkebrød, med baguetteskinke, 1 babybelost, 5 sukkererter, 1/2 eple, 1/2 paprika, gulrot, litt valnøtter, paranøtter og mørk sjokolade + 1 kopp te.

Middag: Laksefilet, med spinat, løk, hvitløk, fløte, fetaost, servert med byggris og pinjekjerner.





I går ble dagen omtrent slik:

Frokost: 1 liten skål økologisk havregryn, med blåbær og ekstra lettmelk.

Mellom: Noen gulrotbiter

Lunsj: 3 hjemmebakte knekkebrød, baconost i skiver, 1/2 paprika, 5-6 sukkererter, 1 kiwi, og en kopp te.

Mellom: Litt valnøtter, paranøtter og mørk sjokolade.

Middag: Laget pastasaus i blenderen: 1 boks hakkede tomater, tomatpure, 1 boks kidneybønner, 1 løk, 1 gulrot, hvitløk, ingefær, salt, pepper, paprikakrydder og chiliflakes. Stekte karbonadedeig, og helte dette over. Tilsatte litt rømme for å få den mildere :) Serverte med økologisk fullkornspasta :)


Kveldsmat: 2 ostesmørbrød, hjemmebakt grovbrød, soft light, kokt skinke, løk, bbqsaus, masse ost. Hadde ruccola, cherrytomater og alfaalfaspirer til :) Og skummet melk. 




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar